محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، درباره دلیل کناره گیری تیم والیبال آنها از رقابت های لیگ برتر والیبال توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، به سکوتش درباره کناره‌گیری این باشگاه از کورس جذب دکلان رایس، هافبک وستهم، پایان داد.
اسطوره تنیس جهان ضمن اعلام کناره‌گیری از رقابت‌های رولان گاروس به دلیل ادامه آسیب‌دیدگی‌اش، گفت: به احتمال زیاد سال آینده آخرین سال فعالیت حرفه‌ای من در تنیس خواهد بود.
مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون از احتمال کناره گیری نماینده ایران از مسابقات جام باشگاه های آسیا به دلیل مشکلات مالی خبر داد و گفت: این کناره گیری برای هندبال گران تمام می شود.
مدیر فنی تیم های فوتبال احسان ری به دلیل اختلاف نظر با مالک این باشگاه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، که به دلیل نقشی که در پرونده رسوایی مالی باشگاه یوونتوس داشته با محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه است از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.
بهزاد نبوی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به ادامه همکاری در جبهه اصلاحات را دارد، گفت:‌ به دلیل مشکلات جسمی و همچنین بالا بودن سن دیگر امکان حضور در جبهه را ندارم.
رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش، استعفا داد.
قهرمان چهار دوره مسابقات گرنداسلم اعلام کرد به دلیل بارداری در سال 2023 در مسابقات تنیس شرکت نخواهد کرد.
پدیده نوزده ساله ورزش تنیس به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات پیش‌فصل خود از حضور در گرنداسلم استرالیا کناره‌گیری کرد.
زمانی که بندیکت شانزدهم در سال ۲۰۱۳ به دلیل کهولت سن استعفا داد، اولین پاپ در ۶۰۰ سال گذشته بود که از این مقام کناره‌گیری کرد. کاردینال آلمانی با نام یوزف راتسینگر در آوریل ۲۰۰۵ به عنوان رهبر کاتولیک‌های جهان انتخاب شد و نام بندیکت را برای خود برگزید.
مربی تیم ملی ایتالیا به دلیل مبارزه با سرطان اعلام کرد از تیم ملی ایتالیا کنار می‌رود.
جانلوکا ویالی تصمیم خود را برای جدایی موقت از تیم ملی ایتالیا به دلایل مشکلات اخیرش را علنی کرد.
فدراسیون فوتبال دانمارک شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرده و می‌گوید به دلیل مخالفت با رئیس فعلی فیفا و سیاست‌های این سازمان ممکن است از عضویت در فیفا کناره‌گیری کند.
محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، بحث کاپیتانی را دلیل واقعی کناره گیری محمد موسوی از تیم ملی عنوان کرد.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در این تیم کناره‌گیری کرد.
سجاد استکی از تیم ملی هندبال کناره‌گیری کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
محمد نصرتی به دلیل مشکلات چوکا تالش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا شرایط عقاب‌ها همچنان پیچیده باشد.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت
سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران
بنا طی سال‌ها فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی، بارها به دلایل مختلف از سرمربیگری تیم ملی به یکباره کنار کشیده و باید دید آیا اینبار برای همیشه قید تیم ملی را زده یا دوباره به اردو بازمی‌گردد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ